Proč monitorovat návštěvnost?
MONITORING NÁVŠTĚVNOSTI JAKO MANAŽERSKÝ NÁSTROJ
- Odhalíte trendy v návštěvnosti míst v přírodě i v budovách (růst/pokles) v průběhu dne, týdne, měsíce nebo roku (let).
.png)
- Získáte reálná data o množství návštěvníků, jejich pohybu v čase a prostoru, struktuře a názorech návštěvníků.
- Zefektivníte vaši činnost – získáte podklady k rozhodování o budoucích investicích (kolik, kam, na co, návratnost).
- Získáte zpětnou vazbu na účinnost/ efektivitu vašich dosavadních investic a realizovaných projektů a kampaní. Dozvíte se, kolik návštěvníků dorazilo na místa, která vás zajímají.
- Ušetříte náklady – výstupy v podobě „návštěvnické křivky“ vám pomohou při optimalizaci nákladů v čase, např. počtu pracovníků a jejich pracovní doby podle obvyklého průběhu návštěvnosti daného místa.
- Jednoduše prokážete efekt a udržitelnost vašich projektů financovaných z veřejných zdrojů.
- Porovnáním „návštěvnické křivky“ a reálných tržeb získáte jasnou představu o výši „ušlé příležitosti“.
- Reálná data o návštěvnosti budou pro vás důležitým podkladem pro jednání a spolupráci s různými subjekty (veřejná správa, samospráva, podnikatelé) při rozhodování o investičních projektech.
- Porovnáte skutečnou návštěvnost s oficiálním prodejem vstupenek (kontrola tržeb).
- Získáte informace o vstupu návštěvníků do chráněných či uzavřených lokalit.